Продавець Patok - магазин запчастей для бытовой техники розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
4971 відгук
Європейській сервіс, широкий асортимент по розумній ціні!КУПИТИ
+380 (97) 572-80-80
+380 (95) 572-80-80
+380 (73) 572-80-80
вул. Київська, 135, Бровари, Україна
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Запчастини та аксесуари для побутової техніки
Кошик

FAQ

Всі описи на сайті відповідають дійсності. Часто виникає питання про оригінальність тієї чи іншої запчастини. У продовженні цієї теми хочемо повідомити, що багато виробників мають головний офіс в одній країні, але виробництво (зокрема заводи) можуть перебувати в інших країнах. Тому маркування країни на упаковці може бути зазначене за фактичним розташуванням заводу-виробника.

В якості прикладу:
Постачання від представництва Kenwood. Сама компанія розташована в Італії, а виробництво винесено до інших країн, зокрема до Китаю. На якість товару це ніяк не впливає, оскільки запчастини виробляються за технічними стандартами Kenwood та під його наглядом.

У нашому магазині немає сертифікатів якості на товари, оскільки наш товар не підлягає обов'язковій сертифікації в Україні згідно з «Переліком продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні», затвердженим наказом Держспоживстандарту України від 01.02.2005 р. №28 зі змінами. Сертифікацію проходить побутова техніка, а запасна частина чи аксесуар йде як частина цієї техніки. Відповідно вона вже перевірена на якість.

Сплатити товар можна 4 способами:

1.

Передоплата — оплата на розрахунковий рахунок ПриватБанку до відправки товару, гроші зараховуються без комісії. Сплатити можна через термінал ПриватБанку, Приват24 або в касі будь-якого банку України. Також замовлення можна сплатити онлайн через систему електронних платежів. Увага: додаткові комісії електронних систем, переказів через касу, оплата через інші банки оплачуються покупцем.

2.

Оплата при отриманні (накладений платіж) — найпопулярніший вид оплати серед інтернет-покупців, ви сплачуєте товар після його огляду та перевірки на якість та відповідність.

3.

Оплатити товар можна у нас в офісі готівкою або при доставці по місту кур'єру.

4.

Онлайн оплата Visa та MasterCard (WayForPay, комісія 2,5%)

Ми працюємо за безготівковим розрахунком і після формування замовлення та підтвердження його менеджером Вам на електронну пошту буде надіслано рахунок-фактуру, Ви зможете сплатити її в будь-якому відділенні банку або з розрахункового рахунку вашої компанії, але ми не є платником ПДВ.

1.

Ми працюємо відповідно до законодавства України, про що свідчить державна реєстрація. Наш розрахунковий рахунок офіційно зареєстрований у Міністерстві доходів і зборів. Це означає, що будь-яка сума, яка надійшла, є оподатковуваним доходом, відповідно ми зобов'язані або відвантажити товар, або зробити повернення грошей.

2.

Ми маємо статус перевіреної компанії порталу prom.ua. Це означає, що є всі Юридичні підстави здійснювати торгівлю через мережу інтернет. Копії всіх документів зберігаються у компанії prom.ua, на майданчику якої розміщено наш ресурс.

3.

Оплата здійснюється на офіційний розрахунковий рахунок компанії.

4.

При оплаті через банк у Вас завжди залишається банківський чек із зазначенням, куди Ви відправили гроші. Цей чек (квитанція) має юридичну чинність.

5.

Нова пошта рекомендує інтернет-магазин «Patok» на своєму сайті в розділі «Інструменти та обладнання» як надійний магазин і запрошує до співпраці.

6.

Ми працюємо для Вас та на своє ім'я! У наших інтересах завоювати Вашу довіру своєю надійністю.

Якщо товар є у наявності, термін доставки в середньому 1-2 дні (залежно від регіону доставки).

Будьте уважні:
На відділенні Нової пошти посилка зберігається протягом 5-ти робочих днів (крім неділі, неробочих та святкових днів) з дня її прибуття на склад. Після закінчення цього терміну посилка повертається назад магазину.

Усі послуги перевізників (доставку товару, зворотну доставку грошей при післяплаті) оплачує покупець. Зверніть увагу, що відправка післяплатою дорожче. Адже крім вартості посилки (замовленого товару) на пошті потрібно буде сплатити страховку та пересилання грошей магазину назад, яка власне і здійснюється за допомогою поштового переказу. А ще перевізник обов'язково нараховує відсоток за послуги. Додаткову інформацію можна знайти у розділі «Доставка та оплата»..

Так звичайно. Все докладно можна дізнатися у менеджера зателефонувавши нам, або скористатися кнопкою написати. Якщо ж потрібна запчастина не представлена на сайті можна звернутися до нас із запитом на сторінку «Запчастини на замовлення» і ми спробуємо Вам допомогти!

У нашому магазині є процедура повернення та обміну протягом 14 днів тільки за умови якщо на товарі немає слідів механічних пошкоджень та немає слідів встановлення! Якщо замовлений товар Вам не підходить, протягом 14 днів з дня продажу, товар можна замінити на інший або отримати повну вартість, при цьому слід враховувати наступні особливості:

1.

Якщо товар не підійшов з нашої вини (неправильно підібраний, людський фактор), всі транспортні витрати на обмін та повернення продукції або грошей ми беремо на себе.

2.

Якщо товар не підійшов з Вашої вини, транспортні послуги оплачує покупець.

3.

Якщо товар був пошкоджений під час транспортування, компенсацію товару оплачуємо ми чи перевізник.

Так звичайно. Усі умови співпраці можна дізнатись на сторінці «Умови співробітництва».

На жаль немає. На сьогоднішній день представництво інтернет-магазину Patok знаходиться за адресою Україна, Київська область, м. Бровари, вул. Київська, 135. Детальну інформацію про графік роботи, контакти і т.п. Ви можете дізнатися на сторінці контактів. Проте, на сьогоднішній день, інтернет-магазин Patok надає багато різноманітних способів доставки ваших замовлень. А ось який обрати, це вирішувати вже вам:)

У Броварах ви можете забрати товар самостійно, звернувшись до нашого представництва. Детальнішу інформацію ви можете прочитати на спеціальній сторінці сайту.

Звичайно, у вас є можливість скористатися послугами транспортних компаній, таких як Нова пошта.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner